Правила за възстановяване на суми
Тест период и право на връщане
Раздел I: Връщане в 14-дневен срок
Искате да се възползвате от правото си на връщане в 14-дневен срок? Няма проблем. Ето процедурата в няколко лесни стъпки:
Стъпка 1: Уверете се, че матракът отговаря на следните изисквания:
- Артикулът е в търговски вид - без следи от употреба, без замърсявания, не са правени опити за пране или опити за прикрепяне на повдигащ механизъм (за еднолицеви матраци) и всякакви други действия, които биха могли да компрометират търговския вид на продукта.
- Препоръчително е да запазите оригиналната опаковка.
- Имате оригинална фактура/стокова разписка и гаранционна карта.
Стъпка 2: Попълнете формата за отказ или рекламация на нашия сайт.
- Наш консултант ще се свърже с Вас в рамките на 5 работни дни, за да потвърди връщането.
-
Транспортните разходи са за сметка на клиента.
- Ако продукта е с нарушена опаковка, разходите за преопаковане и хигиенизация на върнатия продукт са за сметка на клиента:
- 25 лв за единичен размер топ матрак
- 50 лв за двоен размер топ матрак или единичен размер матрак
- 100 лв за двоен размер матрак
- Ако към закупения артикул има подарък, може да го запазите като заплатите неговата себестойност или да върнете артикула заедно с матрака, когато е в оригиналната си опаковка и не е употребяван.
ВАЖНО: Възглавници, протектори, спално бельо и други аксесоари за сън, веднъж използвани, не подлежат на връщане, поради съображения свързани с личната хигиена.
Стъпка 3: Връщане
- Опаковайте добре матрака, по възможност в оригиналната опаковка, за да се предпази от увреждане при транспорт. Препоръчително е да застраховате изпратеният продукт.
- Организирайте спедиция до адрес: Складова база МАТРАЦИ.БГ ЕООД - гр. Русе, бул. "3-ти Март" №74, тел. +359 893 064 894.
- Транспортните разходи са за сметка на клиента.
Стъпка 4: Възстановяване на плащане
- След като получим пратката, сумата за възстановяване, след приспадане на приложимите удръжки, ще бъде преведена на посочена от Вас банкова сметка в срок до 14 дни.
Раздел II: Замяна в рамките на тест период
Искате да се възползвате от правото си на тест период и да замените матрак Sleepy? Няма проблем. Ето стъпките, които трябва да следвате:
Стъпка 1: Уверете се, че матракът отговаря на следните изисквания:
- Има знак "30-дневен тест период"или "100-дневен тест период" в описанието си.
- Използван е задължително с непромокаем протектор, закупен заедно с матрака.
- Имате оригинална фактура/стокова разписка и гаранционна карта.
- Артикулът е в оригиналното си състояние, констатирано непосредствено след неговото отваряне - без следи от употреба, без замърсявания, не са правени опити за пране или опити за прикрепяне на повдигащ механизъм (за еднолицеви матраци) и всякакви други действия, които биха могли да компрометират оригиналния търговски вид на продукта.
- Препоръчително е да запазите и използвате оригиналната опаковка.
Стъпка 2: Попълнете формата за отказ и рекламации на нашия сайт.
- Наш консултант ще се свърже с Вас в рамките на 5 работни дни, за да потвърди замяната.
-
Транспортните разходи по връщане и замяна са за сметка на клиента.
ВАЖНО: Възглавници, протектори, спално бельо и други аксесоари за сън, веднъж използвани, не подлежат на връщане, поради съображения свързани с личната хигиена.
Стъпка 3: Връщане
- Опаковайте добре матрака, по възможност в оригиналната опаковка, за да се предпази от евентуално увреждане при транспорт. Добра практика е да застраховате изпратеният продукт.
- Ние ще организираме двупосочна пратка за замяна на артикулите в удобен за Вас ден, за да може да се възползвате от нашите преференциални условия с куриерската фирма. Имайте предвид, че транспортните разходи в двете посоки са за сметка на клиента.
Стъпка 4: Плащане
- Разликата в стойността на върнатия и заместващия матрак (ако има такава) може да бъде заплатена по избран от Вас начин измежду потвърдените методи за плащане на сайта ни.
За повече информация, прочетете Общи условия.